Translate

zondag 24 juni 2012

Een regenachtige zondag.....

Dat is een bijzonder begin he Zon-Netje op een regenachtig zondag.
Was die zon er maar, na de kerkdienst van vanmorgen, en een bezoekje aan vrienden die uitliep op een heerlijke kop soep met de rest van de brood tafel, ben ik weer door de regen gerend naar mijn eigen droge warme huis en heb daar de rest van de dag gezeten.
Ik was alleen thuis en wilde eigenlijk een boek lezen of heerlijk een film gaan kijken maar ik kon me daar niet toe zetten. Sinds gister heb ik al mijn bakken met  kralen in de woonkamer staan om ze per stuk te prijzen daar was ik gister bijna mee klaar en kon dat vandaag afmaken.
Daarna heb ik mezelf van Facebook gegooid en ben ik een gezellige blog begonnen.
O ja voor dat je verder leest moet ik je er op wijzen dat ik dyslectisch ben en wel eens wat woorden kan overslaan voordat ik publiceer lees ik het 10 keer over plus de spelling laat ik controleren maar dan nog..
Dus denk je daar ga ik me aan storen doei dan, en anders corrigeer me en blijf gezellig bij me.
Ik noem me zelf Zon-Netje. Netje is mijn naam afgekort en ik probeer het leven zonnig in te zien ook al gebeuren er soms dingen om mij heen die niet altijd zo zonnig zijn.
Maar vandaag ben ik blij en zie het leven zonnig ik krijg zo heerlijk eten voorgeschoteld en ik heb zin in de nieuwe week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten