Translate

maandag 24 september 2012

Elke dag een parel om God te danken

Ik ben blij, ik mag weer voor het vrouwenprogramma naar Roemenie van 4/m 25 okt. Samen met hun wil ik o.a lekker gaan knutselen. We gaan een eigen hardje maken van vilt met een pareltje erop genaaid. Dit kunnen ze onder hun "kussen" leggen en bij het slapen gaan als ze na denken over al hun zorgen van die dag, bedenken wat het pareltje is van die dag waar ze God voor kunnen danken ,bijvoorbeeld dat hun kind naar school kon omdat die schoenen had of dat ze een brood konden kopen die dag ...
Ik wil er gewoon weer graag zijn voor de vrouwen, vaak nog zo jong en dan al moeder of al 3 kinderen geen werk en eten en hun gedachte.. hoe voorkom ik dat er nog meer mondjes komen die gevuld moeten worden.
Ze vinden het fijn om dit te delen dat er iemand is die naar ze luister die een arm om hun heel slaat.

Om dit project tot een geslaagd project te maken is er geld nodig voor de vliegreis, mijn verblijf daar en mijn eten en ik wil heel graag bij een 2de hands winkel daar een stevige wandelwagen kopen voor een jonge moeder die een hele zware baby heeft en er bijna dagelijks mee naar de stad loopt voor brood of werk. Ook wil ik daar graag wol kopen voor een vrouw die er heerlijke dikke sokken van kan breien en die verkoop ik in ND weer voor haar en het is fijn om een moeder wat luiers te kunnen geven of maandverband of ............pff wat zou het fijn zijn als er wat geld was zodat je mag delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten